اخبار

ترامپ در یک انتخابات فرضی ریاست جمهوری، بایدن و هریس را پست سر گذاشت

ترامپ

جدیدترین نظرسنجی «هاروارد کپس-هریس» تحت عنوان انتخابات فرضی ریاست جمهوری ۲۰۲۴، نشان داد که «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ «جو بایدن» و «کامالا هریس» را پشت سر قرار خواهد داد.

به گزارش پرمگ و به نقل از وب‌سایت روزنامه هیل، نتایجی که از این نظرسنجی به دست آمد نشان داد که، اگر همین امروز انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا برگزار می‌شد، ۴۵ درصد از رأی‌دهندگان دونالد ترامپ (رئیس‌جمهوری سابق آمریکا) را انتخاب می‌کردند و ۴۱ درصد نیز به بایدن(رییس جمهور کنونی آمریکا) رأی می‌دادند. ۱۴ درصد هم بین این دو کاندید مردد هستند و هنوز نمی‌دانند کدامیک را انتخاب خواهند کرد.

همچنین نتایج این نظرسنجی وضعیت ترامپ و کامالا هریس(معاون رئیس‌جمهوری آمریکا) را در این انتخابات فرضی نشان می‌دهد. بر این اساس این نظرسنجی۴۷ درصد به ترامپ و ۴۰ درصد هریس رأی می‌دهند و ۱۳ درصد هم بین این دو مردد هستند و هنوز نمیدانند کدامیک را انتخاب کنند.

نتایج این نظرسنجی میزان محبوبیت بایدن را چیزی در حدود ۳۸ درصد نشان می‌دهد، که از یک ماه گذشته تاکنون هیچگونه تغییر قابل توجهی نکرده است.

با این حال، بایدن قبلاً گفته‌ است که اگر وضعیت جسمانی وی اجازه دهد، مجدداً در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد خواهد شد.

«آندرو استین»، سیاستمدار دموکرات و رئیس سابق شورای شهر نیویورک در یک مطلب تحلیلی در روزنامه نیویورک پست نوشت: «با احتمال قریب به یقین بودن پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، بایدن با مشکلات زیادی مواجه است.

از میان این مسائل می‌توان از محبوبیت پایین وی در بین مردم، ابهامات و نگرانی‌هایی در مورد وضعیت سلامت جسمی او، برنامه‌ریزی و سیاست داخلی و خارجی شکست خورده وی نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا