اخبار

دستگیری عاملان پرت کردن مواد آتش زا به مسجدی در لواسانات تهران

 دستگیری عاملان پرت کردن مواد آتش زا به مسجدی در لواسانات تهران

رئیس پلیس شمال شهر تهران گفت: عاملان پرتاب مواد آتش‌زا به مسجدی در لواسانات بازداشت شدند.

به گزارش پرمگ، سرهنگ محمد باقر قدم زاده رئیس پلیس شمال شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: ۱۱ نفر از عوامل اغتشاشات اخیر در لواسان دستگیر شدند.

در همین خصوص مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه ای جزئیات این دستگیری را تشریح کرد که متن آن در زیر آمده است.

در شامگاه سیزدهم آبان ماه افراد آشوبگر تحت تاثیر و حمایت شبکه معاندین در منطقه لواسانات اقدام به پرتاب ۳ عدد کوکتل مولوتوف به داخل محوطه مسجد کرده و قصد به آتش کشیدن آن را داشتند که با اقدام به موقع خادم مسجد و اهالی، آتش مهار و این اقدام خرابکارانه ناکام ماند.

در پی این حادثه تیمی متشکل از افسران زبده پلیس رسیدگی به این موضوع را بر عهده گرفتند و با اقدامات فنی پلیسی و  کار اطلاعاتی، عاملان این اقدام که تحت تاثیر و حمایت معاندین اقدام به عملیات خرابکارانه می کردند، شناسایی شدند. محل اختفای عاملان این حادثه شناسایی و سحرگاه امروز در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه ۱۱ نفر (۴ نفر از اتباع کشور همسایه و ۷ نفر ایرانی) از اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر و ۱۹ عدد کوکتل مولوتوف آماده و تعدادی سلاح سرد و چند عدد ماسک و نقاب جهت پوشاندن صورت از آنها کشف شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این افراد با تشکیل باند و تحت تاثیر  و حمایت شبکه های معاند اقدام به تخریب و آتش زدن اماکن عمومی می کردند که با اقدام به موقع پلیس دستگیر و در اجرای اقدامات بعدی خود ناکام ماندند. پلیس در راستای انجام وظایف خود با مخلان نظم و امنیت شهروندان به طور جد برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد کسی آرامش جامعه را به مخاطره بیندازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا