اخبار

تیم ملی فوتبال ایران ۲ بر ۰ ولز را برد


تیم ملی فوتبال ایران با ولز مساوی کرد

تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه ۲ بر ۰ ولز را برد.

به گزارش پرمگ، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی که از ساعت ۱۳:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه احمد بن علی شهر دوحه در برابر تیم ملی ولز انجام داد، با نتیجه ۲ بر ۰ بازی را به نفع خود پایان داد.

سیدحسین حسینی،مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، علی قلی زاده،   احمد نوراللهی و رامین رضاییان ، سردار آزمون و مهدی طارمی ترکیب تیم‌ ملی فوتبال ایران به سرمربیگری کارلوس کی‌روش را تشکیل می دهند.

همچنین ترکیب تیم ملی را هنیسی، ویلیامز، داویس، ممفام، رودن، ویلسون، رمزی، بیل، مور، رابرتس و آمپادو به سرمربیگری راب پیچ تشکیل میدهد.

این در حالی است که، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد کم و کیف تیم ملی فوتبال ولز از قبل گفته بود که، کاپیتان تیم ملی ولز بسیار خوب است‌. آنها روحیه بالایی دارند. آنها طرفداران زیادی را به همراه خود دارند.

وی همچنین درمورد گرت بیل گفته بود که، او فوق العاده است. او رهبر بزرگی است. من با او کار نکردم ولی او یک نابغه (فوتبالی) است و با هوش زیادی که دارد، همه چیز را مدیریت می کند. او تصویری مجسم تیم ملی ولز است. او روحیه تیمی را به نمایش می‌گذارد و ما شایسته است که متوجه این موضوع باشیم. در کار تیمی ولز علاقه وجود دارد. برای تیم ولز مهم نیست که دقیقه اول است یا نود، بلکه آنها فقط بازی خودشان را انجام می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا