اخبار

بایدن: ایرانی‌ها را برای اعتراض آزادانه حمایت خواهیم کرد

یرانی‌ها را برای اعتراض آزادانه حمایت خواهیم کرد

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: ما به پاسخگو کردن مقامات ایرانی و حمایت از ایرانی‌ها برای اعتراض آزادانه ادامه خواهیم داد.

به گزارش پرمگ و به نقل از فارس، رئیس‌جمهور آمریکا دوشنبه (سوم اکتبر) در بیانیه‌ای که در وبسایت کاخ سفید منتشر شد، در حمایت از اغتشاشات اخیر در ایران، گفت: ایالات متحده آمریکا تحریم‌های تازه ای بر علیه مقامات ایرانی که واشنگتن آن‌ها را در «خشونت علیه معترضان» دخیل می‌داند، به کار خواهد بست.

بایدن در این بیانیه اظهار کرد: گزارش‌های واصله درمورد تشدید سرکوب خشونت‌آمیز معترضان صلح‌جو در ایران، از جمله دانش‌آموزان و زنان که خواستار حقوق برابر و کرامت انسانی خود هستند، به شدت من را نگران کرده است.

گزارش‌ها درباره تشدید سرکوب خشونت‌آمیز معترضان صلح‌جو در ایران، از جمله دانش‌آموزان و زنان که خواستار حقوق برابر و کرامت انسانی خود هستند، به شدت من را نگران کرده است.

بدیهی است در چنین شرایطی کشورهای غربی و امپراطوری‌های رسانه‌ای وابسته به آن‌ها به «آشوب» در داخل کشور نیاز دارند تا بتوانند در مذاکرات آن را به عنوان شاخصی از اثرگذاری تحریم‌ها معرفی کرده و سپس از آن به عنوان یک برگ چانه‌زنی برای تداوم جنگ اقتصادی علیه ملت ایران استفاده کنند. آشوب‌، در واقع ابزار دست جریان‌های ضد انقلاب برای گل‌آلود کردن جریان مذاکرات و صید تحریم از آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا