اخبار

مشکلات مردم در ادارات باید بدون هیچ تعالی رفع شود

 مردم در ادارات باید بدون هیچ تعالی رفع شود

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: مشکلات مردم در ادارات باید بدون هیچ تعللی رفع شود تا مردم امیدوار شوند و در این راه همگان باید از آبروی خود برای رفع این کاستی ها هزینه کنند.

به گزارش پرمگ، حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر، در جلسه شورای اداری شهرستان ری که در تالار شیخ صدوق(ره) برگزار شد، اظهار کرد: باید همواره با نگاه عبرت آموز به وقایع صدر اسلام بنگریم و با توجه به چالش های امروز جامعه، واکاوی نماییم که چرا و چگونه بخشی از نسل جوان ما تحت تأثیر القائات شیطانی دشمن قرار گرفته اند.

قاضی عسکر ضمن اشاره به علل و عوامل فروپاشی جامعه در آیات قرآن کریم و روایات ائمه معصومین علیهم السلام افزود: توسعه گناه در جامعه، ظلم و فشار ناحق به مردم، اختلاف افکنی میان اقشار مختلف جامعه و ریاست طلبی، موجب تزلزل در جامعه می شود.

رئیس مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث تصریح کرد: بر اساس منابع دینی، ضایع کردن امور مسلمین، سوء مدیریت و عدم شایسته سالاری، استبداد در رأی و دوری از مشورت با اهل خرد از دیگر اسباب آسیب دیدن جامعه به شمار می رود.

وی همچنین گفت: مردم در تمامی بحران ها و مشکلات همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده اند و حقیقتا شایسته بی اعتنایی نیستند لذا باید دغدغه همه ما رسیدگی هرچه بیشتر به مشکلات مردم عزیز و مسلمان ایران اسلامی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر ضمن تاکید بر حل مشکلات عدیده معیشتی و اداری مردم بیان کرد: مشکلات مردم در ادارات باید بدون هیچ تعللی رفع شود تا مردم امیدوار شوند و در این راه همگان باید از آبروی خود برای رفع این کاستی ها هزینه کنند، زیرا بی شک مسیر رهایی کشور از بحران ها حل مسائل و مشکلات مردم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا