اخبار

اعطای یک واحد مسکونی به اعضای تیم ملی فوتبال ایران

 واحد مسکونی به اعضای تیم ملی فوتبال ایران در صورت برد در مقابل

شهرداری تهران تصمیم خود را جزم کرده تا در صورت برد تیم ملی ایران در مقابل آمریکا یک واحد مسکونی به هر یک از بازیکنان در پایتخت را اعطا کند.

به گزارش پرمگ، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و دهمین جلسه شورای شهر تهران از اعطای جایزه ویژه به فوتبالیست‌ها در صورت برد مقابل آمریکا خبر داده بود و گفته بود: اگر تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم فوتبال آمریکا برنده شود و به مرحله بعد برود جایزه‌ای از سوی مدیریت شهری به آنها اعطا خواهد شد.

همچنین، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در راستای همین تصمیم، در صفحه شخصی خود نوشت: ‏شهردار تهران فارغ از هر نتیجه‌ای، هدیه ویژه‌ای را به پاس تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان در نظر گرفته است‬ که این هدیه پس از بازی امشب برابر آمریکا اعلام خواهد شد. شورا و شهرداری تهران در کنار هموطنان برای پیروزی بچه‌های ‎تیم ملی دعا می‌کنند.

دقایقی پیش در مهم‌ترین دیدار امروز سه‌شنبه، تیم ملی فوتبال ایران برای دومین بار در تاریخ حضورش در جام جهانی به مصاف آمریکا رفت تا بتواند برای نخستین بار جواز صعود به دور حذفی جام را کسب کند.

آیا هر کدام از اعضای تیم ملی فوتبال ایران به دور حذفی جام ۲۰۲۲ قطر صعود خواهند کرد و صاحب یک واحد مسکونی اعطایی شهرداری تهران خواهند شد؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا