اخبار

کی روش: به کسانی که بازیکنان تیم ملی را دشمن کشور کردند تبریک می گویم

 کی روش: به کسانی که بازیکنان تیم ملی را دشمن کشور کردند تبریک می گویم

برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم به خاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند.

به گزارش پرمگ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین این تیم، درمورد شرایط روحی و جسمی تیم و آمادگی برای دیدار با تیم ولز، گفت: در درجه اول به خاطر حمایت‌های شما تشکر می‌کنم. هیچ وقت علاقه نداریم داخل زمین باشیم، ولی نتوانیم برای هواداران‌مان افتخار کسب کنیم.

کارلوس کی‌روش افزود: همانطور که دیروز گفتم، بازیکنان تیم ملی فوتبال با ما دشمن نیستند. برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، به خاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند می‌خواهم تبریک بگویم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: مطمئن هستم بیشتر مردم می‌دانند که این بازیکنان در سال‌های دراز موجب افتخار و شادی آفرینی آن‌ها شدند. می‌خواهم این عقیده و نظریه را که بازیکنان تیم ملی دشمنان ما هستند را از بین ببرمم و در برابر آن بجنگم. دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را به هم بزنند. کسانی که فکر می‌کنند بازی در جام جهانی مقابل تیم‌هایی مثل انگلیس یا پرتغال مثل بازی پلی استیشن است، ولی این مسئولیت بزرگی بر روی دوش ما است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا