اخبار

دومین کتاب میشل اوباما منتشر می‌شود

دومین کتاب میشل اوباما به نام «نوری که با خود داریم» در ماه نوامبر منتشر می‌شود.

به گزارش پرمگ و به نقل از گاردین، دومین کتاب «میشل اوباما» شامل روایت سفری است که اولین بانوی سیاهپوست آمریکا(میشل اوباما) در دوران کودکی به مناطق جنوبی شیکاگو داشته و تجربیات منحصربفرد وی می‌باشد که به ۵۰ زبان ترجمه شده است.

همسر سابق رئیس جمهور آمریکا در مقدمه کتاب «نوری که با خود داریم» آورده است: «من یادگرفته ام که دانستن این که عزت نفس با آسیب‌پذیری عجین شده، ایرادی ندارد و آن چیزی ما به اسم انسان همواره در روی زمین از خود بروز می‌دهیم، انگیزه و سعی در بهتر شدن است. ما در نور و شفافیت شجاع‌تر میشویم، اگر نور خود را کشف کنی خودت را خواهی شناخت. داستان زندگی خود را براستی می‌شناسید. من تجربه کرده‌ام که این سنخ خودشناسی اعتماد به نفس به وجود می‌آورد و به سهم خود سبب ایجاد آرامش و قابلیت حفظ دیدگاه شده و در نتیجه باعث ایجاد ارتباط معنادار با دیگران می‌شود که به نظر من بستر همه چیز است. هر نور به نور دیگری نور می‌دهد. یک خانواده توانمند به افراد بیشتری انرژی می‌بخشد. یک جامعه روشن به اطرافیان خود انگیزه بدهد. این است قدرت نوری که ما با خود داریم.»

کتاب «نوری که با خود داریم» بهترین داستان‌های نوین و تشعشعات روشنگرانه در باره تغییر و قدرت و بهترین عملکرد «میشل اوباما» برای زنده ماندن در شرایط سخت و ناگوار است.

گفتنی است: اولین کتاب وی به نام «شدن»(Becoming) در نوامبر ۲۰۱۸ منتشر شد که کتاب بسیار خوب و مفیدی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا