اخبار

سلیمی: دروغ گفته‌اند که من گفته‌ام معترضان را اعدام کنید

سلیمی: دروغ گفته‌اند که من گفته‌ام معترضان را اعدام کنید

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: برخی شایعه پراکنی کردند، دروغ گفتند و تهمت زدند و بیان کردند که بنده بیانیه‌ای را امضا کردم که معترضان اعدام شوند.

به گزارش پرمگ، نماینده مردم سمیرم در مجلس، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه، گفت: برخی شایعه پراکنی کردند، دروغ گفتند و تهمت زدند و بیان کردند که بنده بیانیه‌ای را امضا کردم که معترضان اعدام شوند. تاکید می‌کنم هیچ نماینده‌ای این بیانیه و خواسته را امضا نکرده است.

اصغر سلیمی افود: از دادستان کشور می‌خواهم در موضوع تعیین تکلیف بازداشت شدگان حوادث اخیر با حداکثر رأفت اسلامی برخورد شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از وزرای کشور، اطلاعات و همچنین قوه قضائیه هم درخواست دارم به سرعت کمیته‌ای تشکیل دهند و نگذارند حقی ضایع شود.

وی تصریح کرد: برخی شایعه پراکنی کردند، دروغ گفتند و تهمت زدند و بیان کردند که بنده بیانیه‌ای را امضا کردم که معترضان اعدام شوند. تاکید می‌کنم هیچ نماینده‌ای این بیانیه و خواسته را امضا نکرده است.

سلیمی همچنین گفت: درباره بنده گفتند که نماینده، یگان ویژه به شهر فرستاده است. در هیچ قانونی و در هیچ جای دنیا نماینده در مسائل امنیتی و نظامی دخالت نمی‌کند. چرا بی عدالتی و نفرت پراکنی می‌کنید؟ باید خدا را مدنظر قرار دهید و در مقابل وجدان خود قرار گیرید.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما همیشه گفته ایم که با معترضین برخورد قانونی داشته باشید و فضا را در اختیار معترضین قرار دهید و مکانی را ایجاد کنید که صدای آنها شنیده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا