اخبار

سورپرایز کی‌روش برای تیم ملی فوتبال ولز و ایران

 سورپرایز کی‌روش برای تیم ملی فوتبال ولز و ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز گفت: با آمادگی زیاد به میدان می‌رویم و برای تیم ملی ولز یک سورپرایز خواهیم داشت.

به گزارش پرمگ، با توجه باخت تیم ملی فوتبال ایران در برابر انگلیس، تیم ایران برای صعودش از این گروه چاره ای جز پیروزی برابر ولز که ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز جمعه چهارم آذر در ورزشگاه احمد بن علی دوحه برگزار خواهد شد، ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری شامگاه امروز پنجشنبه که در دوحه برگزار شد، گفت: باید قبول کنیم که اتفاق سختی برای بیرانوند روی داده است. هم آزماشاتی که لازم بود، در مورد او انجام شد ولی به علت اینکه این اتفاق با آسیب مغزی توام بود بایستی به پروتکل ارزش قائل باشیم و نمی توانیم از او استفاده کنیم. بنابراین فردا بازی او نخواهد کرد.

کارلوس کی روش گفت : به جای بیرانوند یک دروازه بان دیگر بازی خواهد کرد. او خیلی قوی است و قادر است بخوبی به تیم کمک کند. من از این موضوع خوشحال هستم که به ریشه های خودمان برگشتیم و این اشکالی ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد کم و کیف تیم ملی فوتبال ولز نیز گفت: کاپیتان تیم ملی ولز بسیار خوب است‌. آنها روحیه بالایی دارند. آنها طرفداران زیادی را به همراه خود دارند. این موضوع می تواند فضای خوشایندی برای ما باشد که تفریح و سرگرمی هم حاکم باشد و از فوتبال بازی کردن لذت ببریم‌. حالا می دانیم جو بسیار خوبی داریم.

کی روش افزود: حریف شخصیت های شاخص بسیاری در تیمش دارد. این بازی مثل یک پارتی فوتبالی است. آنها طرفدارانی به رنگ دیوار قرمز دارند که فضای بسیار زیبایی را رقم می زنند. من اطمینان خاطر بسیار زیادی دارم بازیکنان ما با همان شخصیت بازی خواهند کرد که انتظارش را داریم. آنها روحیه جنگنده دارند.

وی افزود: گرت بیل فوق العاده است. او رهبر بزرگی است. من با او کار نکردم ولی او یک نابغه (فوتبالی) است و با هوش زیادی که دارد، همه چیز را مدیریت می کند. او تصویری مجسم تیم ملی ولز است. او روحیه تیمی را به نمایش می‌گذارد و ما شایسته است که متوجه این موضوع باشیم. در کار تیمی ولز علاقه وجود دارد. برای تیم ولز مهم نیست که دقیقه اول است یا نود، بلکه آنها فقط بازی خودشان را انجام می دهند. ما دوست داریم فوتبال بازی کنیم. برای آنها یک سورپرایز داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا