اخبار

علی کریمی از عزاداران واقعی امام حسین(ع) عذرخواهی کرد

علی کریمی ضمن انتشار یک استوری در مورد اظهارات اخیرش، از عزاداران واقعی امام حسین(ع) عذرخواهی کرد.

علی کریمی ضمن انتشار یک استوری در مورد اظهارات اخیرش، از عزاداران واقعی امام حسین (علیه السلام) عذرخواهی کرد.

به گزارش پرمگ، علی کریمی درپی بعضی از اظهارات اخیر و خبرساز خود درباره نذری دادن در ایام محرم، با انتشار یک استوری از عزاداران واقعی امام حسین (علیه السلام) عذرخواهی کرد.

او در این استوری اظهارات عجیبی نمود و عنوان کرد: نیازی به گفتن نیست که من هم مثل همه شما از کودکی شوق رسیدن به دهه محرم را داشتم و با گذشت زمان، این ارادت را حفظ کردیم.

در چند روز اخیر برخی افراد، قصد ماهی گرفتن از آب گل آلود را داشتند. روی صحبت من عده‌ای هستند که ۳۵۵ روز سال به معیشت مردم بی‌توجه می‌مانند و با نذری دادن در ۱۰ روز محرم، دنبال جلب نظر هستند و ریا !!

او در بخش دیگری از این اظهارات آورده است: این عزاداری‌ها پیش از ما بوده و پس از ما هم خواهد ماند. در این میان هر کسی برای رضای خدا و با نیتی خالص برای هر حاجت خود نذری می‌دهد، دمش گرم و پدرش قبول.

پیشنهاد من فقط این بود که در این اوضاع کشور، می توانیم نذرهای دیگر نیز انجام دهیم، همین.

آنها که با نام امام حسین(علیه السلام) به دنبال منافع شخصی شان هستند باید بدانند که امام حسین (علیه السلام) متعلق به بوده و هست. اگر طرفدار واقعی مکتب امام حسین(علیه السلام) هستیم باید به اعتقادات و طرز فکر یکدیگر احترام بگذاریم چون در این مکتب، افترا، بددهنی و بی‌ادبی جایی ندارد که البته مردم فرق ریا و نیست پاک و خالص را تشخیص می‌دهند.

وی در انتها آورده است: با اینکه مخاطب من عده‌ای خاص بودند اما از عزاداران واقعی امام حسین(علیه السلام) عذرخواهی می‌کنم و دست‌هایشان را می‌بوسم. قضاوت با مردم.

حسینی بمانیم و حسینی زندگی کنیم

متن عذرخواهی علی کریمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا