اخبار

علی نژاد در پی انحلال حکومت اسلامی است یا دفاع از حقوق زنان و مظلومان؟!

 علی نژاد در پی انحلال حکومت اسلامی است یا دفاع از حقوق زنان و مظلومان؟!

علی نژاد در گفتگوی تلویزیونی هفته گذشته خود «تامرون هال» مجری سیاه‌پوست آمریکایی، ضمن به رخ کشیدن ماهیت و رویکرد ضد جمهوری اسلامی و مشروعیت بخشی به تجزیه طلبی دشمنان، گفت: حجاب اجباری شبیه دیوار برلینه! اگر ما موفق بشیم و این دیوار رو خراب کنیم، خامنه ای و رژیمش وجود نخواهد داشت.!

به گزارش پرمگ، اقداماتی اینچنینی علی‌نژاد چیز تازه‌ای نیست و احتمالاً بعد از این هم نخواهد بود. او در پی انحلال جمهوری اسلامی است نه دفاع از حقوق زنان و مظلومان. متأسفانه او نمی داند که جمهوری اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است و بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

این را از گفتگوی تلویزیونی اخیر و مصاحبه‌های قبلی وی در رسانه های معاند با جمهوری اسلامی و … می توان فهمید. کار سختی نیست. العاقل فی الاسلام.

او با نادیده انگاری فهم و شعور ایرانیان و تحریک دشمنان، در پی تجزیه طلبی و انحلال جمهوری اسلامی است و بس.

علی‌نژاد

او در این گفتگوی تلویزیونی به مجری سیاه‌پوست معروف آمریکایی می‌گوید: حکومت همه چیز رو از مردم گرفته و مردم تصمیم خودشون رو گرفتن. مهسا امینی رو کشتن، چون موهاش رو دوست داشت. برای یک ذره مو، خدای من برای یک ذره از موهاش!

او همچنین می گوید: حجاب اجباری شبیه دیوار برلینه! اگر ما موفق بشیم و این دیوار رو خراب کنیم، خامنه ای و رژیمش وجود نخواهد داشت.

آیا جا دارد یا ندارد مرد شهید پرور ایران به او بگویند «زهی خیال باطل»؟ عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی …

منبع: ایسنا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا