اخبار

محدودیت‌های ایجاد شده در اینترنت به دلیل اخلال دشمن و ایجاد ناامنی است

 محدودیت‌های ایجاد شده در اینترنت به دلیل اخلال دشمن و ایجاد ناامنی است

رئیسی گفت: محدودیت‌های ایجاد شده در اینترنت به دلیل اخلال دشمن و ایجاد ناامنی است؛ اگر دشمن آمد در فضا و بستری دشمنی کرد و خواست کشور را به هم بریزد شما می‌گوئید به او اجازه بدهیم؟

به گزارش پرمگ، رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه ۱۶ آذر، در دیدار با دانشجویان، اساتید و رؤسای دانشگاه تهران اظهار کرد: جریان دانشجویی و دانشگاهی را مداوم رصد می‌کنم و حضور آنان در مسائل اجتماعی و فرهنگی را مغتنم می‌دانم.

نماینده جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در این مراسم خطاب به رئیسی گفت: «وقتی دنبال رأی بودید از فالوور اینستاگرام می‌گفتید! اما حالا شیر اینترنت را بسته‌اید.»

وی ادامه داد: «راه اعتراض به عملکرد شما و دولت چیست؟ صف اعتراض را به ما نشان دهید!» نماینده بسیج دانشجویی کشور نیز از رئیس دولت خواست: «دولت صدای معترضین را که صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند، بشنود»

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اغتشاشات اخیر و تقارن و همزمانی آن با روز دانشجو، بیان کرد: روز دانشجو نماد دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی، بصیرت و احساس مسئولیت دانشجویان است. «دانشگاه اتاق فکر دولت است.» «محدودیت‌های ایجاد شده در اینترنت به دلیل اخلال دشمن و ایجاد ناامنی است؛ اگر دشمن آمد در فضا و بستری دشمنی کرد و خواست کشور را به هم بریزد شما می‌گوئید به او اجازه بدهیم؟»

رئیس جمهور گفت: اعتراض غیر از اغتشاش است. اعتراض اشکالی ندارد و اگر برای اصلاح باشد در هر دستگاهی موجب کمال می‌شود؛ اما به هم ریختگی، تخریب و تعطیل کردن اغتشاش است.

در جریان این مراسم، رئیسی درمورد مغازه‌داری که در جریان سفر رئیس‌جمهور به کردستان به او شکلات تعارف کرده بود، گفت: دیدید آقایی به من در بازار شکلات تعارف کردند. با این بیچاره چه کردند؟ این طریق برخورد است؟ فلانی می‌گوید اگر درب مغازه خود را می‌بندیم برای آن است که سر تهدید کرده‌اند اگر مغازه را باز کنی، شیشه مغازه‌ات را می‌شکنیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا