اخبار

یادواره سپهبد شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم در ساوه برگزار می‌شود

 یادواره سپهبد شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم در ساوه برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: یادواره سپهبد شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم ۱۲ دی ماه در ساوه برگزار می شود.

به گزارش پرمگ، حسین محمودی فر در رابطه با کم و کیف برگزاری این یادواره گفت: یادواره سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم ۱۲ دیماه با حضور خانواده شهدا، مسؤلین و با سخنرانی سردار چراغی از همرزمان سردار سلیمانی و شعرخوانی احمد علوی در سالن سلمان ساوجی برگزارمی شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت امام خمینی (ره) در برابر استکبار زمینه نهضت و قیام را آماده کرد امروز با درایت مقام معظم رهبری مسئولان مملکت در کنار یکدیگر با وحدت جلو می‌روند و امنیت، آرامش و حرکت‌های انقلابی کشور در زمان حاضر با وجود اختلاف سلایق بخاطر وجود مبارک ولی فقیه است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی نماد عزت، افتخار و شخصیت واقعی ملت ایران است. آمریکا به خاطر خطری که از وجود سردار سلیمانی احساس می‌کرد، میلیاردها دلار برای ترور او هزینه کرد اما نمی‌دانست شهید سلیمانی به مکتب و مدرسه‌ای برای محور مقاومت و آینده آن تبدیل می‌شود.

وی افزود: به برکت خون امثال حاج قاسم محور و تفکر مقاومت از بین نخواهد رفت.

محمودی فر همچنین گفت: با تشییع بزرگ پیکر مطهر شهید سلیمانی یوم الله پیش آمد و شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی که به مراتب ضد استکباری تر و ضد صهیونیستی تر از شخصیت نظامی وی بود به دنیا معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا