اخبار

ثبت نام و ادامه تحصیل دانشجویان انصرافی دانشگاه آزاد بلامانع است

نه ثبت نام وادامه تحصیل دانشجویان انصرافی دانشگاه آزاد بلامانع است

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی گفت: کلیه کسانی که در سال قبل و یا سال های قبل در هر رشته و مقطعی پذیرفته شده اند، می توانند به واحدهای دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند مراجعه کنند.

به گزارش پرمگ، معصومه طباطبایی در رابطه با ادامه تحصیل دانشجویان انصرافی دانشگاه آزاد و بازماندگان از تحصیل این دانشگاه اظهار کرد: به واحدها تاکید شده اگر یک سری ابهاماتی در رابطه با پذیرش این دسته از پذیرفته شدگان دارند، مثلا اینکه یک رشته قبلا فعال بوده و در حال حاضر نیست و یا یک سری تغییراتی در نام رشته و سرفصل اتفاق افتاده، می توانند با مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مکاتبه کنند و ما به آن ها راهکارهایی را ارائه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: افرادی که رشته گرایش آنها در واحد دانشگاهی دایر نبوده و در شرایط کنونی واحد یا مرکز، پذیرش دانشجو ندارد، تعیین تکلیف متقاضیان با مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه است.

در خصوص شهریه نیز تاکید شده که برابر سیاست‌ها و احکام بودجه ابلاغی اقدام شود. مسئولیت حسن اجرای این دستورالعمل نظارت بر آن بر عهده روسای استان ها است.

البته سال گذشته دانشگاه آزاد دستورالعملی به این شرح صادر کرده بود: پذیرفته شدگان یا دانشجویانی که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل باز مانده اند؛ از جمله اینکه ترک تحصیل کرده و یا عدم مراجعه داشته و در صورت قبولی ثبت نام نکرده اند و یا انصراف داده‌اند (به جز دانشجویانی که به دلیل وضعیت نامطلوب تحصیلی اخراج آموزشی شده اند) در صورت مراجعه از تاریخ ۱ مهر ماه ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ثبت مرخصی بدون احتساب در سنوات در نیمسال های عدم مراجعه بلامانع است.

همچنین این دستورالعمل در تاریخ ۲۰ مهرماه به تایید رئیس دانشگاه آزاد رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا