اخبار

اظهارات جدید و خیال خام مریم رجوی در مورد ریاست جمهوری

 اظهارات جدید و خیال خام مریم رجوی در مورد ریاست جمهوری

گویا اوهام و توهمات مریم (رجوی سرکرده منافقین) از زمان شروع اغتشاشات در ایران مثل زبانش خوب کارمی‌کند و مدعی حقوق زنان و آزادی آن‌ها شده و در صفحه توئیتر، خودش را به عنوان «رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران برای دوران انتقال حاکمیت به مردم ایران»‌معرفی کرده است.

اظهارات جدید و عجیب مریم رجوی در صفحه توئیتری‌اش، بیشتر خنده‌دار به نظر می‌رسد.

او در حمایت از اغتشاشگران کشور جمهوری اسلامی ایران در صفحه توئیترش نوشته: «در این ۴۰ سال زن ایرانی شلاق خورد تحقیر شد، حقوق و آزادی‌اش بر باد رفت و ده‌ها هزار تن از زنان مجاهد و پیشتاز شکنجه و اعدام شدند، اما حالا زن ایرانی به پا خواسته است که نه فقط خود که تمام ایران را آزاد و رها کند! سال‌های سال بود که رژیم زن ستیز زنان مجاهد ومبارز را در سیاه‌چالش شکنجه و کشتار می‌کرد و گمان می‌کرد راه زن ایرانی را برای به دست گرفتن سرنوشت برای همیشه ببندند حالا زن ایرانی در خط مقدم قیام و نبرد با رژیم جایگاه شایسته خود را اثبات کرده و نشان می‌دهد هدف مبارزه و جان فشانی‌اش بسیار فراتر از هر مطالبه‌ای این است که حکومت اجباری و تحمیلی آخوند‌ها را به زیر بکشد تا زن و مرد ایرانی به همه آزادی‌های فردی و اجتماعی از جمله آزادی پوشش دست پیدا کند!»‌

ادعای ریاست جمهوری مریم رجوی

او در ادعای عجیب ولی قابل انتظار خود، لیاقت و عیار سنجش زن ایرانی را در مبارزه با حکومت می‌داند.او مدعی است که آزادی‌های فردی و اجتماعی زنان در جمهوری اسلامی ایران سلب شده.!

خانم مریم رجوی اشتباه نکنید این جمهوری اسلامی و اسلام بود که به زنان آزادی بخشید و آن‌ها را از چنگ افرادی مثل شما نجات داد.
خانم مریم رجوی وقتی زنان سازمان را وادار به طلاق می‌کردید وقتی آن‌ها را به عنوان برده جنسی به حرمسرای مسعود رجوی می‌بردید وقتی حق مادر شدن را از آن‌ها می‌گرفتید چه؟! آزادی‌های فردی و اجتماعی آن‌ها سلب نشد؟!

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا