اخبار

چرا اغتشاشات اخیر را باید غنیمت شمرد؟

چرا اغتشاشات اخیر را باید غنیمت شمرد؟

جمهوری اسلامی به حکم الهی « إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم» تحت امدادهای الهی است؛ بزرگترین امداد الهی نیز همین شفافیت میدان است.

به گزارش پرمگ و به نقل از فارس، شکنجه و شهید شدن ماموران انتظامی، یتیم شدن آرتین ها و به اوج رساندن جنایت ها رنج روزگاری است که در آن نفس میکشیم. خشونت، فحاشی، دروغ و عصبیت ۴ عنصر مهم اغتشاشات اخیر بود. داعش وار آدم کشتند و چون لات های بی خرد فحش دادند و مانند قوم یزید در صحرای کربلا که برابر سخنان سیدالشهدا هله هله کردند تا سخن شنیده نشود مقابل شنیدن و فهمیدن مقاومت به خرج دادند. دست آویزشان هم هزاران دروغی بود که رسانه های شیطانی برایشان ساختند و بهانه کردند تا جنایاتشان را ادامه دهند.

این خشونت ها، فحاشی ها، دروغ ها و عصبیت ها قدرشناسی میخواهد. تاریخ سراسر قصه نبرد جبهه حق و باطل است، برخی اوقات که حق نمی تواند باطل را لخت و عریان به نمایش بگذارد، غصه حق طلبان بیشتر می شود. کار چنان سخت می شود که حسین (ع) برای زنده نگه داشتن جبهه حق باید سر دهد تا رذالت جبهه باطل عیان شود. اما سعادت روزگار ما این است که باطل بدون روکش وارد صحنه شده و انصافا چه بد خطایی کرده است!
ناظر بی طرف، صحنه را که ببیند تکلیفش مشخص می شود و چه دستاوردی بالاتر از این که ما بتوانیم برای عموم مردم ماهیت جبهه باطل را نشان دهیم.

صف آرایی جبهه باطل را بار دیگر ببینید: داعش، منافقین، سلطنت طلبان، کومله، دموکرات، سعودی ها، صهیونیست ها، آمریکایی و انگلیسی ها و … همه در برابر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به خط شده اند. به حکم « تعرف الاشیاء باضدادها» شما جمهوری اسلامی را با دشمنانش بشناسید. جمهوری اسلامی به حکم الهی « إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم» تحت امدادهای الهی است؛ بزرگترین امداد الهی نیز همین شفافیت میدان است. این اغتشاش را باید هزار بار غنیمت شمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا