اخبار

افتتاح مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی در مشهد

مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) از ۲۸ تیرماه در مشهد آغاز شده و برای مدت پنج روز ادامه خواهد یافت.

عکس وزیر آموزش پرورش

به گزارش پرمگ، وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی گفت: برگزاری برنامه ها در مکان های مقدسی مانند مشهد و در جوار آستان حرم مطهر رضوی، انرژی مضاعفی برای شرکت کنندگان در این مسابقات ایجاد می‌کند و باعث قدرت بخشیدن به ابعاد جسمی و معنوی شرکت کنندگان در این مسابقات می شود.

یوسف نوری اظهار کرد: این مسابقات فرهنگی و ورزشی به نام شهید شاخص تربیت بدنی شهید «ابراهیم هادی» برگزار می‌شود که شایسته قدردانی است و همه ما وامدار شهدا و خصوصا این شهید هستیم.

وی تصریح کرد: معلم های ورزشکار و پهلوان زیادی در آموزش و پرورش داریم که نقش مهمی در تربیت دانش آموزان ایفا می کنند و شعار «ما می توانیم» را تحقق بخشیده اند.

گفتنی است که بعد از اتمام سخنان وزیر آموزش و پرورش، معلمان و فرهنگیان حاضر در این مراسم اجرای طرح رتبه بندی معلمان را از وزیر خواستار شدند و وزیر آموزش و پرورش نیز اعلام کرد: در حال پیگیری این قانون و آماده سازی برای اجرا هستیم و امیدواریم تا ابتدای سال تحصیلی همه معلمان رتبه بندی شوند و با انرژی مضاعف در کلاس های درس حضور یابند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا