اخبار

بحران در انتخابات ۲۰۲۲ آمریکا حتی با چشم غیرمسلح هم مشهود است

بحران در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۲ آمریکا

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در مورد بحران شدیدی که اکنون در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۲آمریکا حاکم است، گفت:به اعتقاد من، این (بحران انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۲ آمریکا) با چشم غیرمسلح و بدون گفتن این حرف‌ها هم مشهود است.

به گزارش پرمگ، به نقل از راشاتودی، ماریا زاخارووا، ضمن اشاره به انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، گفت که بحران در کیفیت انتخابات ۲۰۲۲ و رأی‌گیری آمریکا «حتی به چشم نزدیک‌ترین هم‌پیمانان واشنگتن هم آمده است و به طور کامل مشهود است.»

زاخارووا گفت: حتی اعضای ارگان‌ها و نهادهای رسمی بین‌المللی که این انتخابات را از منظر حقوقی به نظاره نشسته‌اند نیز در این رابطه اظهار نگرانی کرده‌اند. من اعتقاد دارم، این (وضعیت بحرانی) با چشم غیرمسلح و بدون اینکه نیاز باشد حرفی زده شود نیز مشهود است.

وی همچنین گفت: درباره دوقطبی شدن اجتماعی سخن نمی‌گویم، بلکه درباره سطح گفتمان میان این دو قطب (جمهوری‌خواه و دموکرات) حرف می‌زنم. اینطور که به نظر می‌رسد بیشتر با فرآیند انهدام روبرو هستیم تا مسائل انتخاباتی.

طبق رصد و پیگیری‌های سی‌ان‌ان، پیش‌بینی می‌شود، حزب جمهوری‌خواه حداقل ۱۹۸ کرسی مجلس نمایندگان را از آن خود کند اما نتیجه برای مجلس سنا به طور مساوی پیش می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا