اخبار

ثبت نام طلاب در تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای با رویکرد روایت از جامعه الزهرا

 ثبت نام طلاب در تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای با رویکرد روایت از جامعه الزهرا

رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعةالزهرا علیهاالسلام از ثبت نام طلاب در تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای سه ماهه فصل زمستان سال ۱۴۰۱ با رویکرد روایت از جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

به گزارش پرمگ، خانم ندا حکمت نیا در گفت‌وگو با واحد خبر جامعه الزهرا(س) گفت: برنامه تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای سه ماهه فصل زمستان ۱۴۰۱ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با رویکرد روایت از تمامی ظرفیت‌های موجود اعم از برنامه ای، الگویی، محیطی و غیره به اجرا در می‌آید.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این تولیدات شامل ساخت تولیدات رسانه ای (کلیپ، مستند، انیمیشن، فیلم کوتاه، پادکست، نماهنگ،کتاب صوتی، فتوکلیپ، اینفوگرافی و غیره)، تولیدات هنری، هنرهای ادبی (نمایشنامه، فیلمنامه‌نویسی، شعر، داستان و رمان)، هنرهای ترسیمی (نقاشی، خطاطی، نگارگری) و هنرهای نمایشی (تئاتر) هستند.

وی همچنین اظهار کرد: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید، دانش‌آموختگان و نقش‌آفرینان می‌توانند از اول دی با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه (بخش برنامه‌ها) ثبت نام کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی ۳۲۱۱۲۰۹۳ تماس بگیرند.

حکمت نیا تصریح کرد: تولیدگران می‌توانند تولیدات خود را با آرم ایتا، تولیدگر و آدرس کانال اداره تبلیغ نوین jz_resane@ ثبت نموده و محصولات خود را به آیدی۱۴۰۰b_a_@ در ایتا، جهت روند تصویب و انتشار ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا