اخبار

حمایت ویژه شبکه ایران اینتر نشنال از مولوی عبدالحمید

 حمایت ویژه شبکه ایران اینتر نشنال از مولوی عبدالحمید

اظهار اخیر و تأمل برانگیز مولوی عبدالحمید گویا مورد استقبال شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال واقع شده و به صورت مستمر آن را پوشش می‌دهد.

به گزارش پرمگ، در هفته‌های اخیر و همزمان با آشوب‌ها، اعتراضات مردمی و اغتشاشات در ایران، با اینکه تعداد قابل توجهی از علمای اهل سنت با محکوم کردن اغتشاشات، با تأکید بر لزوم وحدت میان مردم تاکید کردند و اظهارات اخیر مولوی عبدالحمید را نیز محکوم کردند، متأسفانه اظهارات وی همچنان مورد استقبال شبکه ایران اینترنشنال قرار گرفته است.

ایران اینترنشنال

با اینکه آشوب‌ها و اعتراضات مردمی در ایران از تب و تاب افتاده و اهداف مدنظر دشمن در این خصوص محقق نشده است، رسانه‌های معاند با پمپاژ اخبار منفی در پی آن هستند تا از یکسو مردم را از بهبود اوضاع ناامید کرده و از سوی دیگر آشوب و اعتراضات خیابانی را با چاشنی معیشت و اقتصاد گره بزنند.

در این بحبوحه برخی رسانه‌های منتسب به جریان اصلاح طلب در داخل ایران خواسته یا ناخواسته در این عملیات روانی سهیم شده‌اند و با عوض کردن جای طلبکار و بدهکار، وانمود می‌کنند که ایران به برجام نیازمند است ولی کشور آمریکا هیچ نیازی به احیای برجام نداشته و ندارد.

برجام

در رابطه با همین موضوع، «قاسم محبعلی» دیپلمات سابق ایرانی در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته است: «ایران در سال‌های اخیر چند فرصت تاریخی را از دست داده است. یکی در زمان اوباما که می‌توانست از فرصت اوباما استفاده نکرد، پیش از آن از فرصت کلینتون استفاده نکرد و اخیراً هم از فرصت بایدن، وقت را تلف کرد و نتوانست برجام را احیا کند و این فرصت را در اختیار جریان‌های تندرو قرار داد که از آن سود ببرند.»

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا