اخبار

صدور برگ گذر موقت اربعین و تمدید گذرنامه در صورت ارائه بلیط و اضطرار

 صدور برگ گذر موقت اربعین و تمدید گذرنامه در صورت ارائه بلیط و اضطرار

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.

به گزارش پرمگ، سردار حسین اشتری درمورد وضعیت مرزهای کشور گفت: خوشبختانه تمامی مرزها وضعیت روان دارند و مشکلی خاص در آنها وجود ندارد.

وی افزود: تا ساعت ۱۱ و نیم امروز، حدود ۳ میلیون زائر از کشور خارج شده اند و حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر نیز به کشور بازگشتند و موج بازگشت زائران آغاز شده است همچنین در برخی از مرزها تعداد نفراتی که در حال بازگشت هستند بیشتر از افرادی است که در حال عزیمت هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور درمورد کم و کیف صدور گذر موقت و تمدید گذرنامه گفت: آن دسته از زائرانی که بلیت تهیه کرده‌اند یا آنهایی که با خانواده‌هایشان فاصله دارند و اعضای خانواده آنها برگ موقت دارند می‌توانند با مراجعه به مراکز و در دست داشتن بلیت، برگ موقت اربعین را دریافت کنند و تا هر زمان که این عزیزان وجود داشته باشند ما پاسخگوی آنها خواهیم بود البته گذرنامه نیز با چند روز فاصله به دستشان خواهد رسید اما برگ موقت و تمدید در صورت تهیه بلیت و اضطرار حتماً به زائران تحویل خواهد داده شد.

وی همچنین درمورد زائرانی که در حال بازگشت به کشور هستند گفت: اکنون از تمام مرزهای کشور ورود به ایران انجام می‌شود و حتماً افرادی که از خودروی شخصی استفاده کرده‌اند توجه داشته باشند که در حالت خستگی رانندگی نکنند برخی از جاده‌ها دارای ترافیک هستند و رانندگان هوشیار باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا