اخبار

شهید همدانی دلبسته نظام و ولایت و عاشق ملت ایران بود

شهید همدانی دلبسته نظام و ولایت و عاشق ملت ایران بود

همسر شهید سردار حاج حسین همدانی در دیدار با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شهید همدانی دلبسته نظام و ولایت و عاشق ملت عزیز ایران بود و پس از سال‌ها مجاهدت در همین مسیر نیز جان خود را فدا کرد.

به گزارش پرمگ و به نقل از صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آستانه سالگرد شهادت پرافتخار سردار شهید حاج حسین همدانی با خانواده این شهید سرافراز دیدار کرد.

امیر محمدرضا آشتیانی ضمن اشاره به آیه شریفه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا»، گفت: شهدای عزیز ما با خداوند عهدی نا گسستنی داشتند و سردار شهید همدانی هم با اخلاص و پایداری در این مسیر گام برداشت و به خیل یاران شهیدش پیوست و به عهد خود وفا کرد.

وی همچنین اظهار کرد: در این ایام، وجود شخصیت‌هایی مانند شهید همدانی بیش از پیش احساس می‌شود و همه به یاد دارند که آن شهید با چه دلسوزی نسبت به انقلاب و ملت غیور اسلامی در حوادث مختلف به میدان می‌آمد و با جان و آبروی خود برای انقلاب جانفشانی می‌کرد.

آشتیانی با اشاره به خدمات و اقدامات بسیار بزرگی که شهید حاج حسین همدانی در دفاع مقدس، سپاه، بسیج و دفاع از حرم و جبهه مقاومت داشتند، تصریح کرد: شهید همدانی فردی ممتاز، مبتکر، دوراندیش، صبور، دلسوز، پا در رکاب و ولایتمدار بود که عمر پر ثمر ایشان در راه خدا و جهاد در راه خدا صرف شد و خداوند به اعمال انسان‌های خالص که برای رضای او قدم بر می‌دارند، برکت می‌دهد.

وی با اشاره درخشندگی آفتابگونه این شهید عزیز و حاج قاسم سلیمانی در میان شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: درخشندگی شهدا همانند آفتاب است و این روشنایی در هیچ شرایطی پنهان شدنی نیست و شهید همدانی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند.

گفتنی است: در جریان این دیدار همسر شهید حاج حسین همدانی نیز گفت: شهید همدانی دلبسته نظام و ولایت و عاشق ملت عزیز ایران بود و پس از سال‌ها مجاهدت در همین مسیر نیز جان خود را فدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا