فال و طالع بینی

فال چوب آنلاین رایگان

فال چوب آنلاین | فال چوب ابجد آنلاین | فال چوب ا ب ج د

فال چوب آنلاین

فال چوب آنلاین از محشر ترین و سرگرم گننده ترین فال هاست، چراکه روش جالبی برای این نوع فال درنظر گرفته شده است و محبوبیت خاصی دارد. در کتب قدیمی از این فال با عنوان های دیگری مانند فال انبیاء یا فال ابجد اصلی هم نام برده شده اما ممکن است بدلیل شباهت زیادی که تفسیر و نتیجه این فال به فال انبیاء الهی شباهت دارد باشد.

فال چوب به این روش است که ابتدا روی دکمه موردنظر کلیک کنید و با هر بار کلیک کردن روی آن دکمه، یکی از حروف ا ب ج د به نمایش در خواهد آمد و ترتیب این حروف پس از سه بار کلیک کردن هرجه که باشد، نتیجه فال ما خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:
فال ابجد روزانه فردا برای متولدین ماه های مختلف
فال حافظ روزانه فردا برای متولدین ماه های مختلف

فال چوب دانیال نبی علیه السلام

فال چوب دانیال نبی و همچنین فال چوب انبیاء (علیهم السلام) نیز از دیگر نام های این طالع بینی است اما مشخص نیست که جرا این فال آنلاین به این بزرگواران نسبت داده شده است و به نظر نمی رسد که ارتباطی با این بزرگواران داشته باشد و صرفا یک نامگذاری است که معلوم نیست چگونه و توسط چه کسی انجام شده.

فال چوب کبریت و رمل

این فال چوب با فال های دیگر مثل فال چوب کبریت و فال رمل و تاروت و… متفاوت است. علم رمل، یکی از علوم صحیحه است که معجزه پیامبرانی چون حضرت آدم و دانیال بوده است و ارتباطی با فال و طالع بینی ندارد.

آموزش فال ابجد چوب

ابتدا با پاکی و طهارت کامل یک سوره حمد و اخلاص بر روح پاک پیامبر صلی الله علیه آله قرائت شود و سپس آیه زیر را خوانده شود.

“سُبْحانَكَ لا عِلْمَ لَنا إِلَّا ما عَلَّمْتَنا إِنَّكَ أَنْتَ الْعَلِيمُ الْحَكِيمُ‌”.

سپس طبق روشی که در بالا توضیج داده شد عمل کنید. در ادامه طبق آموزش فال ابجد خود را ببینید.

نتیجه فال شما در این محل نمایش داده خواهد شد!

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا