اخبار

۳۱ رسانه صوت و تصویر فراگیر مجوز گرفتند

۳۱ رسانه صوت و تصویر فراگیر مجوز گرفتند

۳۱ رسانه صوت‌ و تصویـر فراگیـر در مرداد ماه سال جاری موفق شدند مجوز قطعی (مجوز دائمی) و غیرقطعی(مجوز موقت) را از سازمان تنظیم مقررات رسانه اخذ کنند.

به گزارش پرمگ و به نقل از روابط عمومی ساترا، ۳۱ رسانه‌ صوت‌و تصویر فراگیر، در مرداد سال جاری موفق به اخذ مجـوز فعالیـت خـوداز سـاترا شده‌اند. این رسانه‌های صوتی و تصویری بـا گذراندن مراحل اداری مربوطه و احراز شرایط صدور مجوز، موفق بـه اخذ مجوز قطعی و غیرقطعی از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر(ساترا) شدند.

بر اساس این گزارش بیشترین حجم مجوزهای صادره مربوط به رسانه‌های نمایشی و رسانه‌های آموزشی است.

مجوزهای غیرقطعی مدت‌ زمان شش ماهه دارند و بعد از سپری شدن این دوره شش ماهه و ارزیابی ساترا از نحوه عملکرد رسانه‌ها در صورت رعایت شرایط قانونی و آیین نامه‌های مرتبط، این مجوزهای اخذ شده به حالت قطعی تبدیل وضعیت خواهند شد و این رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر، مجوز قطعی خود را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است: رســانه‌های صوت‌وتصویــر فراگیــر می‌تواننــد بــا مراجعــه بــه وبــگاه ســاترا بــه نشــانی www.satra.ir در بخــش ســامانه صــدور مجــوز این سازمان و یا مراجعه به نشانی https://g۴b.ir و انتخاب سازمان صدا و سیما در بخش جست‌و جوی پیشرفته، به‌منظور اخــذ مجوز اقــدام کننــد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا