اخبار

چهره‌های فعال امر به معروف به مقام معظم رهبر انقلاب معرفی می‌شود

معروف به مقام معظم رهبر انقلاب معرفی می‌شود

سخنگوی ستاد امر به معروف با اشاره به تقدیر از فعالان این عرصه گفت:  امسال قصد داریم نهاد‌ها، دستگاه‌ها، گروه‌ها و چهره‌های فعالدر حوزه امر به معروف را در گزارش پایانی سال ستاد به رهبر معظم انقلاب هم معرفی کنیم.

به گزارش پرمگ:حجت‌الاسلام سیدعلی خانمحمدی سخنگوی ستاد امر به معروف در گفت‌وگو با فارس درباره موضوع تقدیر از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر گفت: برنامه‌های حوزه امر به معروف و نهی از منکر در دو حوزه مردمی و حاکمیتی انجام می‌شود که در هر دو حوزه نهاد‌ها و گروه‌های برتر را شناسایی و معرفی می‌کنیم.

وی افزود: انتخاب اشخاص برتر، استان‌های برتر و دستگاه‌های برتر از جمله برنامه‌های ستاد است که پیش از این هم یک بار نهاد‌های فعال در حوزه عفاف و حجاب معرفی شدند، اما با این حال ضروری است که در راستای شناسایی فعالان این عرصه دقیق‌تر باشیم.

خانمحمدی تصریح کرد: همزمان با شناسایی و معرفی افراد فعال، نهاد‌های کم‌کار در حوزه امر به معروف را هم شناسایی و معرفی می‌کنیم. وزارت گردشگری یکی از این نهاد‌ها است که عملکرد خوبی نداشته است. انتظار ما از این وزارتخانه این بود که حداقل سروسامانی به وضع اماکن گردشگری بدهد اما این نهاد نه تنها شورای امر به معروف ندارد بلکه هیچ تلاشی هم برای بهبود وضع حجاب در اماکن گردشگری نمی‌کند. همچنین دانشگاه آزاد هم از جمله نهاد‌هایی است که عملکردش رضایت بخش نیست و صدای مردم برخی شهر‌ها هم از عملکرد این دانشگاه درآمده است.

وی در پایان از معرفی فعالان امر به معروف به رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: امسال قصد داریم نهاد‌ها، دستگاه‌ها، گروه‌ها و چهره‌های فعالدر حوزه امر به معروف را در گزارش پایانی سال ستاد به رهبر معظم انقلاب هم معرفی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا