اخبارسرگرمی

پر فالوور ترین انسان روی زمین در اینستاگرام کیست؟

رونالدو جدیداً تصویرهایی از تمریناتش در منچستر یونایتد منتشر کرده و در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته است:«قدم به قدم، سخت کوشی»
Ronaldo Ready
او با این کار نشان داده است که در این روز ها تمرکزش روی تمرینات منچستر یونایتد و آماده سازی خود برای فصل جدید است و به حواشی و شایعات توجه نمی کند.
از رونالدو حرف می‌زنیم، او یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان است که بیش از ۴۷۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. خیلی‌ها دوست دارند جای او را بگیرند؛ ولی زهی خیال باطل.
رونالدو در جمع هواداران و طرفدارانش
به گزارش پرمگ، کریستیانو رونالدو در حال حاضر درپی خروج از تیم منچستریونایتد است. او این کار را با احترام، وقار و طمأنینه انجام می‌دهد و دیگران را سپر بلای خود نمی‌کند.

این فوق ستاره فوتبال پرتغالی به خود و طرفدارانش احترام گذاشته و از این موقعیت خود سوءاستفاده نمی‌کند. او می‌داند که یک فوتبالیست منحصربفرد است که ۴۷۳ میلیون دنبال‌کننده دارد.

عکس از تمرینات رونالدو
رونالدو دوست دارد از منچستریونایتد جدا شود؛ ولی نه به هر قیمتی. او تمام هم و غم خود را معطوف فوتبال کرده نه حاشیه سازی در فضای مجازی و وسایلی از این دست.

این فوتبالیست محبوب و دوست داشتنی نه تنها هیچ‌گونه فشاری را در جهت خواسته خود به باشگاه تحمیل نکرده بلکه اخیراً تصاویری از تمریناتش با نیم منچستریونایتد را نیز منتشر کرده است.

کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد
به نظر شما اگر کس دیگری جای او بود و این همه فالوئر و طرفدار داشت، ادعای خدایی نمی‌کرد؟! خودش را به هر دری نمی زد تا هرچه زودتر به خواسته‌اش برسد؟! آیا به دیگران فخر و فضل نمی فروخت؟!

با اینحال در عین حالی‌که وی در استوریی که جدیداً در اینستاگرام منتشر کرده و آمادگی خود را برای حضور در هفته اول لیگ برتر انگلیس نشان داده، دقیقاً مشخص نیست که برای بازی در فصل جدید نزد شیاطین سرخ بماند یا نه. او در کنار این استوری نوشته است: «آماده»(READY)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا