اخبار

اتصال کامل وزارت کار به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

اتصال کامل وزارت کار به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ۴ دستگاه زیرمجموعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده اند.

آدرس پنجره ملی خدمات دولت هوشمند که مردم می‌توانند با مراجعه به آن نسبت به ثبت نام و احراز هویت اقدام کنند my.gov.ir است. در این سامانه پس از اینکه کاربران اولین ورود خود را انجام دادند، برای اینکه در دفعات بعدی ورود پیدا کنند یک رمز یکبار مصرف داده می‌شود که با ورود به بخش سامانه‌های ملی و استانی می‌توانند دستگاه‌ها و وزارت‌خانه‌های مختلف کشور را مشاهده کرده و وزارت‌خانه دلخواه و مربوطه را انتخاب کنند.

دستگاههای متصل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

نکته مهم قابل ذکر اینکه کربران برای استفاده از خدمات این سامانه لازم است با حساب کاربری سرپرستان خانواده وارد شوند. سازمان تامین اجتماعی هم به این پنجره متصل است و خدمات قابل توجهی همچون خدمات درمانی، خدمات سابقه، امور بیمه شدگان و بازنشستگی ارائه می‌شود. از دیگر سامانه‌های متصل به این سامانه هوشمند، سازمان بهزیستی کشور و وزارت کار است که مددجویان عزیزی که اطلاعات آنها در این سامانه ها ثبت شده باشد می‌توانند از خدمات الکترونیکی آن بهره‌مند شوند.

در عین حالی که هنوز اتصال و ارائه خدمات و زیرخدمات وزارت کار تکمیل نشده، همه زیرمجموعه های این وزارت‌خانه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا